Klachtenregeling van Tandartspraktijk Kennemerland

Tandartspraktijk Kennemerland vindt het belangrijk om te horen wat uw ervaringen zijn. Wij ontvangen graag uw feedback, want daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment dus altijd aan ons door.

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling. In onze praktijken horen wij het graag meteen als u niet helemaal tevreden bent over onze service. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen.

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt en de tandarts kan uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Mocht u daarna nog feedback willen geven of een klacht indienen kunt u advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt. U doet dat via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl.


Contact opnemen met Tandartspraktijk Kennemerland?

Voor vragen neem gerust contact op. Bekijk onze contactpagina.

Meer informatie over Tandartspraktijk Kennemerland

Wilt u meer weten over onze vestigingen? Leer meer over Tandartspraktijk Kennemerland.